Părerea mea despre lavetele textile

Pai unde altundeva ai putea sa gasesti asemenea pareri decat aici, pe acest blog al meu? Bine, lasand acuma gluma putin mai la o parte, cred eu asa ca nu prea mai are rost ca sa ii mai amintesc vreunuia dintre voi, cei care imi cititi si azi aceasta noua postare, ca blogul meu – zic eu ca cica :) - reuseste de foarte multe ori ca sa va ofere, asa , niste sfaturi care ar putea ca sa se dovedeasca extrem de utile pentru multi, si mai ales pentru multe dintre voi.

Omul gospodar si sotia lui

Da, cam la asa ceva ar putea ca sa se rezume tot ceea ce imi doresc eu ca sa va transmit de data asta prin ceea ce va scriu in acest nou articol. Si sunt convins ca un lucru de acest gen nu va era nici pe departe greu de ghicit dupa ce ati citit ceea ce am scris in titlu.

Numai ca... usor de zis, greu de facut, asa cum sunt de altfel cam toate lucrurile prin viata asta efemera a fiecaruia dintre noi. Da, este simplu sa te autoimpaunezi cu titlul de gospodar sau gospodina, numai ca atunci cand vine vorba ca sa iti sufleci manecile si sa te apuci efectiv de facut curat prin casa si de carat gunoiul pe la tomberon, lucrurile parca nu prea mai par ca sa fie ele tot asa de simple, nu?

Evident ca lucrurile stau exact in acest fel si tocmai de aceea oricare dintre noi are nevoie pe la el prin batatura de niste ustensile care sa il ajute si sa ii faca viata macar cat de cat putin mai usoara acolo cand vine vorba mai ales de pus mana pe smotru si facut podeaua luna.

Asa ca omul nostru cel inventiv din fire dupa cum il stim nu a stat niciodata prea mult pe ganduri si s-a pus pe inventat tot ce poate sa il ajute sa faca un efort mai mic.

Cele mai bune lavete textile

Asa ca iata-ne deci ajunsi exact in acelasi loc din care am plecat la inceputul acestui expozeu si in care de fapt toata lumea cred ca astepta de fapt ca sa ajungem.

Si asta din simplul motiv ca de fapt, ceea ce ne intereseaza pe noi toti este ca sa dam cat mai putini bani pentru ca sa primim in schimb cele mai mari satisfactii – daca se poate – din toate punctele de vedere, dar mai ales din cel al debarasarii de cat mai multa munca fizica.

Pentru asa ceva avem insa nevoie de putin mai multa munca intelectuala decat de obicei, dupa cum bine stim cu totii, asa ca tot ceea ce mi-a mai ramas de facut a fost sa pun mana frumusel pe un mouse si pe o tastatura si sa caut si eu ca tot omul gospodar pe Google unde pot sa gasesc cele mai bune lavete textile.

Iar ceea ce am gasit v-am oferit, asa cum era de asteptat de altfel, tuturor in cele de mai sus. Sunteti satisfacuti acum?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te crezi mai destept?