Winamp trăieşte! Descarcă de aici ultima versiune gratis

Probabil ca termenii de cautare "winamp romana" sau "winamp gratis" nu iti sunt familiari in niciun fel, daca esti nascut dupa 2000.

 

Daca insa ai o varsta respectabila ca mine, atunci doar numele de Winamp iti provoaca aproape la fel de multe nostalgii ca prima dragoste sau prima ora din liceu.

 

Despre acest player si soarta lui nemeritata din epoca smartphonurilor am mai scris pe aici, insa nu ma asteptam ca iluziile sa mi se transforme in realitate atat de repede. Si totusi exact asta s-a intamplat!

 

Dorinta mea ca Winamp sa revina s-a materializat de ceva vreme, dar eu am aflat abia la inceputul noului an, cand am intrat de curiozitate pe site-ul lor oficial unde scria de marea veste,

 

Care este aceasta?

Ultima versiune Winamp gratis este disponibila acum si in romana 

Asa cum stim, AOL nu a reusit sa-si recupereze investia initiala, asa ca a vandut Winamp catre o firma numita Radionomy si nu stiu daca tot ei il detin si in prezent.

 

Cert este ca acestia si-au luat angajamentul ca vor face lama sa alerge din nou prin gadgeturile noastre. Lucru care a tot intarziat, ceea ce a facut ca multa lume sa ii cante prohodul. Inclusiv eu.

 

Ceea ce nu i-a impiedicat insa pe noii proprietari sa lucreze de zor ca sa il updateze.

 

winamp gratis

 

Ultima versiune de care am eu stire este Winamp 5.66 din 20 noiembrie 2013. Nu stiu daca a existat versiunea 5.67 sau 5.7.

 

Cert este insa ca versiunea 5.8 pe care noii proprietari o pregateau pentru 2019 s-a scurs pe net inainte de lansarea ei oficiala.

 

Cum Winamp 5.8 circula plin de bug-uri, proprietarii soft-ului s-au hotarat sa faca disponibila o versiune oficiala care poate fi descarcata direct de pe site.

 

Aceasta versiune este inca in faza beta, asa ca nu va asteptati sa fi scapat in totalitate de bug-uri.

 

Pe net circula acum si ultima versiune Winamp romana, si o puteti descarca pe propriul risc al fiecaruia dintre voi.

 

Beta sau nu, in romana sau in engleza, marea veste este ca Winamp traieste inca!

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te crezi mai destept?