Cum se manifestă dermatita la copii

Un subiect atat de delicat cum este si cel pe care vi l-am propus tuturor inca din titlul acestei noi postari de azi de pe blogul meu are nevoie cu siguranta ca sa fie tratat cu cea mai mare atentie.

Si cand am scris ca are nevoie ca sa fie tratat nu m-am referit numai la tratamentul medical in sine ci si – in prinul rand – la tratarea acestui subiect din punct de vedere al literaturii de specialitate.

Internetul nostru cel de toate zilele.

Da, stim cu totii ca ne este mult mai comod fiecaruia dintre noi sa deschidem un browser si apoi sa facem o simpla cautare pe Google, care ne va oferi cam tot ce se stie in momentul de fata despre unul sau altul din diferitele aspecte ale problemelor cu care ne confruntam zi de zi.

Problema nu este insa aici, ci in faptul ca prea putini dintre cei care cauta ceva pe net sunt in stare sa aleaga dintre rezultatele primite ceea ce are valoare cu adevarat pentru a gasi solutia optima a acelei probleme.

Iar acum sa ne intoarcem acolo de unde am plecat si anume la subiectul dermatita la copii. Cautarile internautice ne vor oferi instantaneu mii de rezultate legate de „dermatita atopica”. Ceea ce ne conduce firesc la urmatorul pas care este sa intrebam ce inseamna „atopica”.

Iata asadar cum o cautare care se voia a fi extrem de simpla, in loc sa ne ofere raspunsul asteptat, ne trimite catre o noua intrebare careia suntem nevoiti sa ii cautam raspunsul. Frustrant, nu-i asa?

Evident ca lucrurile stau exact in acest fel si tocmai de aceea devine tot mai clar ca avem nevoie de ceva sau de cineva care sa ne indrume ca sa aflam calea cea mai scurta catre solutiile pentru problema noastra cea delicata.

Aici intervin eu.

Da, ca de obicei, cumparatoarea profesioniste isi pune mintea la contributie si incepe sa faca pentru voi si in locul vostru toate cautarile necesare astfel incat sa fiti siguri ca o sa ajungeti din prima la locul dorit de pe internet.

Ei bine, dragii mei si mai ales dragele mele, aflati de la mine ca pentru a siguri si sigure ca veti intra in posesia celor mai pertinente informatii legate de dermatita la copii, tot ce aveti de facut este sa ignorati sfaturile de pe net si sa pasiti in cabinetul unui medic dermatolog .

Ce veti gasi acolo este un secret care abia asteapta sa va fie dezvaluit.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te crezi mai destept?