Mărturisirile unui manechin de videochat

Buna, ma numesc Ioana si sunt model de videochat.

Da, probabil ca primul lucru pe care il vei obiecta va fi ca nu acesta este numele meu real. Iar eu voi obiecta imediat ca am fost nevoita sa scriu aceasta confesiune folosind un pseudonim tocmai din cauza celor ca tine, care sunt interesati mai mult de amanuntele intime ale unei persoane si nu de ceea ce isi doreste ea ca sa iti comunice.

Stiu, videochatul este inca un subiect destul de sensibil , nu numai la noi, asa cum probabil ca multa lume isi inchipuie, ci cam peste tot. Si sunt convinsa ca la fel de sensibil va ramane intotdeauna.

Si e normal sa fie asa.

E normal pentru simplul fapt ca tot ceea ce tine de sexualitate va fi mereu considerat un fel de tabu pe care noi oamenii il vom venera si il vom repudia in aceeasi masura, in orice cultura, indiferent de timp sau loc.

Dar sa lasam putin filosofia la o parte, pentru ca nu despre asta am vrut sa va scriu eu aici, ci sa ma confesez in fata voastra in legatura cu motivul pentru care am ales sa imbratisez aceasta meserie.

Stiu ca acum va asteptati sa incep sa va torn aici cateva clisee de genul ca asta e o meserie ca oricare alta, ca nu esti obligata sa faci nimic din ce nu vrei, ca nu te atinge nimeni si ca primesti pentru o simpla distractie mai multi bani decat ar visa un bancher stresat.

Doar ca eu am invatat ca in viata trebuie sa privesti lucrurile dincolo de aparente. Asa ca atunci cand am scris titlul acestei postari, mai trebuia sa adaug un lucru, si anume acela ca marturisirile unui manechin de videochat nu sunt ale mele, ci ale unei alte fete despre care habar nu aveam in momentul in care le-am citit pentru prima data ca o sa-mi devina una dintre cele mai bune prietene.

Aceasta nu este o recomandare.

In cazul in care ati ramas cu impresia ca toata aceasta scriere a mea ar avea ca unic scop sa va faca pe cele mai frumoase dintre voi sa dati navala imediat la biroul de resurse umane al unui studio de videochat, ei bine, aflati de la mine ca va inselati.

Ceea ce mi-am propus eu, cea care acum sunt angajata la Sudioul Elegantei ManeQueen, este ca toate cele care isi doresc sa ia aceasta decizie sa o faca in deplina cunostinta de cauza.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te crezi mai destept?