Suplimente nutritive

Da, pretul este bun, si nu se putea sa fie cumva altfel, insa, asa cum va voi povesti in cele ce urmeaza fiecaruia dintre voi, cei care imi cititi si astazi aceasta noua postare de pe acest blog al meu, nu asta e cea mai importanta informatie din acest articol.

Si asta din simplul motiv ca, asa cum bine stie – sau cel putin ar trebui sa stie – mai toata lumea, nu banii sunt cel mai important lucru de pe lumea aceasta a noastra, ci altceva, ceva de care nu ne dam seama decat atunci cand o pierdem.

Este vorba despre sanatate, desigur.

Asa ca poate ca nu ar fi deloc lipsit de importanta sa lasam putin la o parte partea cu banii din expresia suplimente nutritive la pret bun pe care am folosit-o ca titlu al acestui nou articol plin de sfaturi dintre cele mai folositoare pentru fiecare dintre voi si sa ne concentram pe partea cu suplimentele nutriive.

Asa ca dragii mei, cred ca nu va jignesc prea mult :) daca imi permit sa va pun o intrebare de genul : „voi stiti ce sunt acelea niste suplimente nutritive ?” . Cu siguranta ca majoritatea dintre voi sunt in stare sa dea cat de cat un raspuns , chiar si vag, la o asemenea interogatie, doar ca acest lucru nu prea este de ajuns.

Si va spun – sau mai precis va scriu :) - ca nu este deloc de ajuns ca sa avem doar un raspuns destul de vag la asa ceva si asta pentru simplul fapt ca aceste suplimente zise si nutritive sunt mult mai importante pentru sanatatea unora dintre noi decat ar putea ca sa se astepte multa lume.

Doar pentru a unora dintre noi ?

Nu , nu doar pentru a unora dintre noi, ci pentru toti cei care isi dau seama ca la un moment dat din existenta lor ar putea ca sa aiba nevoie sa consume asa ceva. Ceea ce insa am scris eu acolo undeva mai sus in legatura cu sanatatea unora dintre noi se refera strict la cei care duc zi de zi o viata sportiva, ceea ce ii pune in situatia aceea dificila de a avea o mult mai multa nevoie decat noi, ceilalti muritori de rand si sedentari, de un aport suplimentar de nutrienti.

1 comentarii:

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Trimiteți un comentariu

Te crezi mai destept?