Prosoape sau uscător mâini

Da, este de mai multa vreme o intreaga disputa pe diverse forumuri in legatura cu economiile mai mari pe care le faci daca, de fiecare data cand vei avea nevoie sa te stergi pe maini la baie, vei apela la serviciile unui uscator electric de maini sau te vei baza ca si pana acum tot pe banalul prosop.

Cred ca in ceea ce priveste servetelele de hartie de unica folosinta, lucrurile sunt deja destul de clare : sunt bani aruncati la gunoi odata cu ele.

Asa ca , dat fiind ca subiectul pare ca a luat deja o amploare destul de mare, m-am hotarat sa incerc sa transez si eu aceasta disputa aici, pe acest blog al meu care se pare ca prezinta destul de mult interes pentru femeile din blogosfera noastra cea romaneasca. :)

Deci cu ce incepem ?

Pai cu ce altceva sa incepem decat cu un uscator maini, nu-i asa? Evident ca lucrurile stau exact in acest fel, daca e sa ne gandim numai la cat de practic ne apare un asemenea aparat, pe care il putem monta in orice baie, pe perete exact langa chiuveta pe care tocmai am folosit-o.

Lucrurile sunt extrem de simple : ai folosit toaleta – sau tocmai ai facut orice alta activitate care impune ca imediat dupa aceea sa te speli pe maini – , asa ca urmatorul lucru normal si firesc este sa dai drumul la robinetul de apa rece, la cel de apa calda sau, asa cum se intampla de obicei, la ambele robinete combinate.

Dupa ce ai folosit si o cantitate considerabila de sapun lichid – daca este mai bun decat sapunul solid de toaleta este o cu totul si cu totul alta discutie pe care o vom aprofunda poate intr-un viitor nu prea indeparta chiar aici pe blogul vostru preferat – te clatesti bine si urmeaza bineinteles ritualul stergerii pe maini.

Va sa zica un prosop nu e bun ?

Nu am spus acest lucru pentru ca inca nu m-ati lasat sa ajung acolo unde mi-am propus.

Sunt doua cazuri distincte : daca va aflati la voi acasa, e posibil ca din calculele economice sa rezulte  ca un prosop din cel mai fin bumbac sa va coste ceva mai putin decat consumul de curent electric pe care il presupune un uscator maini.

Daca insa toata actiunea de uscare a mainilor dupa spalat are loc in toaleta unui hotel sau a unui restaurant e clar cred pentru toata lumea ca prezenta prosopului nu se mai justifica.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te crezi mai destept?