Casă noua, casă veche

Dragii mei cititori, ia spuneti-mi voi mie va rog frumos, care considerati voi ca poate sa fie diferenta esentiala intre o casa noua si una veche?

Dar voi, dragele si deosebit de frumoasele mele cititoare, ce raspuns ati fi in stare sa dati la aceeasi intrebare pe care le-am pus-o in cele de mai sus cititorilor mei?

Desigur, raspunsurile pot sa varieze in functie de foarte multi factori, care tin si de sexul ceui care este intrebat. Dar nu asta a fost scopul meu principal in momentul in care m-am apucat sa le adresez aceeasi intrebare separat cititorilor mei si cititoarelor mele.

Dar care a fost scopul tau, de fapt?

Da, eram absolut sigura ca va urma si o asemenea intrebare din partea voastra si tocmai de aceea m-am hotarat sa ma inarmez in primul si in primul rand cu rabdare pentru a putea si eu sa fac fata cu brio unui test de acest gen. :)

Daca ar fi deci sa recunosc adevarul gol- golut in fata fiecaruia dintre voi, ei bine, aflati atunci de la mine ca ceea ce ma interesa pe mine in primul rand atunci cand m-am gandit sa va pun acea intrebare de mai sus a fost sa vad – si sa va demonstrez si voua, cititorilor mei – care este felul in care un barbat si o femeie vad fiecare dintre ei modul in care trebuie renovata o casa.

Si astfel am reusit impreuna sa ajungem exact acolo unde mi-am propus sa va aduc, si anume la o noua postare de pe blogul acesta al meu care va va oferi unul dintre cele mai bune sfaturi pe care sunt sigura ca le asteapta fiecare dintre voi, cei care imi cititi gandurile asternute pe net aici aproape zi de zi.

Si cum era cu amenajarea unei case?

Pai era cam asa : eu va pusesem o intrebare cu schepsis, la care mai astept ca sa pot sa primesc cate un raspuns separat din partea voastra, in functie de sex. Mai exact, asteptarea mea este ca un barbat sa inceapa sa vorbeasca ceva de unelte, dispozitive, var, grund, mana de lucru si alte asemenea detalii tehnice extrem de importante in oricare din situatiile de acest fel.

In ceea ce priveste insa acelasi raspuns, dar formulat de o femeie, ei bine in acest caz ma pot astepta la ceva de genul culori care sa se asorteze intre ele si cu lenjeria de pe pat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te crezi mai destept?