Un nou articol

Acum, cand mai toata lumea de religie crestin ortodoxa se afla alaturi de familie pentru a petrece in jurul mesei sfintele sarbatori de Craciun, eu mi-am gasit o fereastra de timp liber, asa ca am profitat putin de acest lucru si am intrat sa mai aberez putin pe blogul meu pentru voi intr-un nou articol.

Despre ce as vrea sa fie vorba in acest nou articol al meu nici eu nu prea stiu, dar cred ca asta conteaza mai putin, atata timp cat ne facem timp si eu si voi sa ne dam intalnire aici la mine pe blog pentru a ne citi si a ne comenta unii pe altii. :)

Asadar ce mai faceti, cum o mai duceti? Sunteti bine sanatosi cu totii in general si in particular? Aveti mare grija zilele acestea la mesele imbelsugate pe care le serviti, pentru ca se stie ca in aceasta perioada se intampla cele mai multe accidente in legatura cu sanatatea gastrica si duodenala, asa ca nu as vrea ca vreunul dintre voi, cei care imi cititi acum aceste randuri ale mele sa aveti nevoie cumva sa apelati la 112 pentru a va lua direct de acasa cu Salvarea. Si cred ca nici voi nu va doriti asa ceva, nu-i asa?

Normal ca asa e si poate ar fi bine sa va dezvalui in cele ce urmeaza ca unul dintre motivele pentru care mi-am gasit timp sa mai scriu cate ceva pe aici pe la mine pe blog este si acela de a va determina sa mai stati oricat de putin departe de masa si de bunatatile de pe ea, astfel incat sa mai aiba timp si stomacul vostru sa isi mai revina putin.

Iar daca am reusit lucrul acesta declarat pe care mi l-am propus , nu pot decat sa ma felicit si sa va urez fiecaruia dintre voi un Craciun cat mai fericit.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te crezi mai destept?