Dry Ice înseamnă gheaţă uscată

Da, sunt absolut convinsa ca aproape toti cei si toate cele care imi citesc zi de zi macar unul din cele trei bloguri fantastice ale mele stiu exact ca Dry Ice inseamna gheata uscata , insa intentia mea nu a fost in niciun caz ca sa jignesc in vreun fel pe cineva insinuand cumva ca acesta sau aceasta nu este capabil ca sa faca o simpla traducere din limba engleza in limba noastra cea fara de pereche. :)

Dar care a fost atunci intentia ta – in caz ca ai avut una ?

Da , bineinteles ca am avut ceva in mintea mea cea luminata atunci cand m-am apucat ca sa astern pe net aceasta noua postare de pe blogul vostru preferat, si care anume a fost aceasta nu imi inchipui eu asa ca ar putea ca sa fie extrem de greu pentru cei care ma citesc si astazi. Si asta din simplul motiv ca cititorii mei si cititoarele mele sunt cei mai inteligenti de pe net.

Iar asta normal ca nu o spun eu, pentru ca de la sine vorbesc articolele mele, care nu ar putea ca sa fie ele, asa , intelese chiar de catre orice neica nimeni cu 4 clase primare, nu credeti?

Evident ca lucrurile stau exact in acest fel si tocmai de aceea m-am gandit ca poate nu ar strica deloc ca sa vin din nou si azi in fata tuturor celor care ma citesc cu nesat cu un nou articol de mare interes la publicul larg.

Este vorba, asa cum cred ca deja se asteapta cam toata lumea, despre ceva cu care v-am cam obisnuit eu inca de pe atunci de cand m-am apucat sa ofer lumii intregi acest blog si anume un sfat cat se poate de util pentru toti aceia dintre voi care vor sa stie cum ar putea ca sa isi cheltuiasca banii cu cap.

Si ar putea oare ca sa existe cineva pe lumea asta a noastra care sa nu isi doreasca zi de zi exact acest lucru?

Eu zic ca nu.

Asa ca tocmai de aceea m-am gandit ca sa vin azi in fata voastra cu ceva nou – si anume cu un sfat privind gheata uscata. De ce tocmai gheata uscata? Pai sa va spun eu de ce: pentru simplul motiv ca fiecare dintre noi stie ca sa aprecieze si chiar se extaziaza in fata tuturor minunilor pe care ar putea ca sa le faca un simplu cub de gheata normala, insa niciunul dintre noi nu este deloc fericit atunci cand isi da seama cat de efemera este viata ghetii care devine rapid o simpla apa de ploaie cand este adusa la o temperatura pe care noi oamenii o consideram ca fiind cat se poate de normala.

Si astfel ajungem intr-un final fericit exact acolo unde ne-am propus inca de la inceputul acestei postari si anume la a va recomanda un site cu dry ice , pe care va invit ca sa il accesati cu incredere.

Iar dupa aceea sa ne spuneti si noua ce ati gasit pe acolo. :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te crezi mai destept?