Masajul ca știință

Cei si cele care imi citesc cu regularitate postarile de pe acest blog stiu ca nu de putine ori i-am incantat – zic eu – cu cateva sfaturi deosebit de utile in ceea ce priveste alegerea unui salon de masaj erotic.

Insa, cum asemenea saloane in care se practica arta erotica nu sunt mereu la indemana oricui are nevoie de asa ceva, m-am gandit ca astazi sa abordez masajul si ale sale binefaceri dintr-o alta perpectiva, ceva mai pragmatica si mai folositoare pentru toti cei care au nevoie de asa ceva.

Si cine nu are nevoie de asa ceva?

Cum nu prea vad eu sa se ridice prea multe maini cand e vorba de dat un raspuns la intrebarea de mai sus, m-am pus ca de obicei pe documentat si am reusit sa produc pentru voi un nou articol cu sfaturi deosebit de interesante, asa cum v-am obisnuit pe aici, pe blogul vostru preferat.

Inainte de toate insa , as vrea ca sa incep expunerea mea cu numele unei firme : Sanyo. Nu-i asa ca acest nume va spune ceva, chiar si celor mai tineri dintre voi ?

Ei bine, daca va suna cunoscut, dar nu prea stiti de unde, aflati de la mine dragi copii ca pe vremea parintilor vostri, acest brand era pus pe casetele si casetofoanele existente in aproape fiecare casa care se respecta. Daca insa nu prea stiti ce sunt acelea casete si casetofoane, inseamna ca v-ati nascut cu tableta in brate, adica sunteti prea mici ca sa va priveasca ceea ce scriu eu aici, in aceasta postare a mea.

Pentru cei care sunt insa trecuti de prima tinerete, numele de Sanyo sunt sigura ca le starneste extrem de multe nostalgii, asa ca pentru ei am pregatit eu sfatul de azi de pe blogul meu.

Da, numai pentru ei.

Pentru cei care astazi muncesc de se spetesc cel putin cate 10 ore pe zi la un serviciu la care sunt platiti doar 8 ore, iar apoi cand ajung acasa se baga direct in pat doar ca sa trezeasca a doua zi mai stresati decat s-au culcat, ei bine pentru ei am cautat si am gasit un site de fotolii profesionale cu masaj.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te crezi mai destept?