Miresme de toamnă

Da, dragii mei si dragele mele , chiar daca as vrea nu as putea sub nicio forma sa va ascund ca fac parte din categoria aceea selecta a celor care se considera – si cred ca sunt considerate si de catre cei din jurul lor – ca fiind niste romantice incurabile, care se emotioneaza la o multitudine de lucruri simple de prin jurul lor, lucruri pe care cu siguranta multa lume nici nu le-ar baga in seama.

Da, ce sa-i faci , asa sunt eu, si sunt convinsa ca exact in acest fel ca si mine mai sunt o gramada de alte persoane, nu neaparat de sex feminin.

Iar acum , ca vine un nou sezon de toamna, cred ca nu este vreun secret sau vreun semn de mirare pentru cineva ca ma apuca fireasca nostalgie din fiecare an.

Nu, sa nu credeti cumva ca plang.

Desi se intampla in jurul nostru o gramada de chestii , care mai de care mai pregatita ca sa te predispuna la pardalnica de melancolie , ei bine, aflati de la mine ca nu sunt genul care sa planga cu una cu doua, asa , fara niciun fel de motiv.

Pentru ca, va vine sa credeti sau nu, toamna cea bogata si frumoasa nu a fost , nu este si nici nu imi inchipui ca ar putea ca sa fie vreodata pentru una ca mine vreun motiv de a varsa o lacrima.

Si asta din cauza ca, asa romantica incurabila cum ma consider eu si cei din jurul meu – si cum probabil ca si sunt – am acea putere de a putea ca sa vad intotdeauna cea mai frumoasa parte de la tot ceea ce se intampla peste tot in coltisorul meu de lume.

Cam asa e si cu toamna : acest anotimp are atatea si atatea lucruri extrem de frumoase de oferit fiecaruia, dar mai ales fiecareia dintre noi , inca ma gandesc mereu ca ar fi si pacat ca sa cadem in oala cu melancolie atat de rau incat sa ne apuce vreo depresie si sa izbucnim in plans.

Eu stiu sa vad in toamna altceva.

Da, imi cam inchipui ca tot ceea ce v-am scris in cele de mai sus in aceasta noua postare a mea de pe blogul vostru preferat ar putea ca sa va para ceva ce miroase de la o posta a compunere de clasa I , insa, daca veti reusi sa treceti cu totii peste aceasta impresie de suprafata, veti descoperi si voi tot ceea ce am vrut sa va transmit aici.

Si anume faptul ca un anotimp precum toamna reuseste mereu sa iti mangaie toate simturile si sa ti le transforme in ceea ce probabil ti-ai dorit ca sa ti se intample cu ele cam zi de zi.

Si asta pentru ca ai putea sa ai parte doar in aceste trei luni din an de atatea gusturi, culori si nu in ultimul rand de atatea miresme aduse la un loc incat nu stiu daca ar fi posibil sa mai existe vreun loc in care sa poti avea parte de asa ceva.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te crezi mai destept?