Universul studenţilor

Cred ca nu exista cineva care sa nu fie convins ca viata de student se apropie cel mai mult de paradis.

Mai pe intelesul tuturor, daca ar fi sa comparam ceea ce stim din mitologie despre cum isi inchipuiau oamenii ca arata Raiul cu vreuna din perioadele vietii noastre de azi, mai mult ca sigur ca toti cei care au fost studenti isi vor aduce aminte cu cea mai mare placere de perioada in care bantuiau pe holurile facultatii cu o mapa sub brat.

Eh, ce vremuri…

Si tocmai din cauza ca vremurile de atunci erau atat de frumoase, noi, toti cei care am trecut prin asa ceva, ne simtim aproape obligati sa le impartasim aceste experiente celor care se pregatesc acum sa ajunga si ei boboci la una sau alta dintre multitudinea de institutii de invatamant superior care exista acum pe aici, pe meleagurile noastre cele mioritice.

Numai ca exact aceasta multitudine de facultati aparute ca ciupercile dupa ploaie de cand a revenit democratia si pe la noi ii face pe foarte multi dintre cei care se pregatesc de absolvirea liceului sa fie cat se poate de bulversati in legatura cu drumul pe care doresc sa o apuce in viata.

Asa ca obligatia noastra de care va vorbeam mai sus ar trebui ca sa fie, inainte de toate, aceea de a le oferi celor tineri si neajutorati intr-ale invatamantului superior cateva sfaturi pentru ca si viata lor de student sa fie cat mai apropiata de paradis, cu alte cuvinte ca sa isi aduca aminte si ei cu placere de aceasta perioada frumoasa a vietilor lor.

Si cine se pricepe mai bine la dat sfaturi in blogosfera decat cumparatoarea profesionista, ai? :) Bun, lasand acum modestia la o parte, cred eu ca nu ar strica sa pun mana pe mouse si sa ma apuc de treaba, in folosul fiecaruia dintre voi, cei care imi cititi si astazi blogul, lucru pentru care va multumesc din inima.

Pentru ca, asa cum s-au obisnuit deja toti cei care au mai intrat cel putin o data in viata lor pe vreunul din blogurile mele, am bunul obicei sa caut eu in locul vostru cele mai bune link-uri catre site-urile care va rezolva orice problema ati avea.

Iar astazi am gasit din nou ceva interesant.

Interesant bineinteles numai pentru cei despre care am tot vorbit in aceasta noua postare inca de la inceputul sau: este vorba despre viitorii fosti liceeni care, odata scapati de chinul bacalaureatului, se si vad studenti in anul I la cele mai bune facultati din tara, care sa poata sa ii propulseze cu brio catre cariera profesionala la care au visat de atat amar de vreme.

Pentru toti acestia am gasit eu pe internet diferite site-uri care isi propun si cred eu ca chiar si reusesc sa le ofere celor interesati cele mai bune si mai complete informatii in legatura cu tot ceea ce tine de alegerea facultatii care sa se muleze perfect pe interesul lor.

De aceea, tot ce va mai ramane de facut este sa luati netul la puricat.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te crezi mai destept?