Parfumuri

Dragele mele, in caz ca va era dor – si sunt absolut convinsa ca va era :) - astazi am in intentie sa va aduc din nou in fata ochilor o recomandare in legatura cu ceea ce se vrea a fi unul din cel mai de pret lucruri pe care ar putea ca sa si le doreasca o femeie, imediat dupa bijuterii si pe acelasi nivel de preferinte cu fardurile si rujurile, nu-i asa?

Normal ca asa e si chiar daca in unele cazuri lucrurile nu stau exact in acest fel, in sensul ca poate pentru anumite femei ierarhia de preferinte a celor de mai sus este putin mai altfel , asta nu cred ca ar putea ca sa fie vreo problema pentru cineva.

Dar se ne intoarcem la parfumuri.

Asa cum va spuneam, astazi m-am trezit eu ceva mai de dimineata si mi-am propus ca sa va povestesc – din nou – cate ceva despre dragele noastre parfumuri.

Dar evident ca in cele ce urmeaza nu o sa fie vorba despre orice fel de parfumuri , ci numai si numai despre acelea care merita sa ajunga sa ne atinga pielea noastra cea pretioasa si catifetala. :)

Vi se pare ca folosesc cumva o serie de cuvinte ceva mai pompoase ca de obicei? Pai nu ar trebui deloc ca sa vi se para asa ceva, si asta din simplul motiv ca atunci cand vine vorba despre personalitatea unei femei, parerea mea e ca nu prea exista pe lumea aceasta a noastra vreun cuvant care sa poata ca sa aiba loc in vreunul din dictionarele limbii romane, explicativ, de sinonime , DOOM sau oricare ar mai putea ca sa fie acesta, si care sa poata sa se ridice la inaltimea meritului de a fi asociat cu asa ceva.

De aceea, nu va fi simplu.

Si nu va fi simplu deloc ca pur si simplu sa incerc sa duc la bun sfarsit ceea ce mi-am propus sa va scriu in aceasta noua postare de pe acest blog al meu pe care intrati fiecare dintre voi atat de des ca sa vedeti ce v-am mai pregatit in materie de sfaturi de cumparaturi.

Si cum astazi dintre cumparaturile pe care isi doreste sa le faca de obicei o femeie am ales sa ma opresc numai si numai la partea cu parfumuri, cred ca este destul de clar pentru toata lumea de ce ma plang ca este atat de greu ca sa ma exprim in cuvinte.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te crezi mai destept?