De unde vine frumuseţea unei femei?

E o intrebare pe care si-o pun mereu numai reprezentantele sexului frumos (hai ca deja am zis-o!). Barbatii se pare ca nu au niciodata problema asta, intrucat ei stiu inca de la prima privire ce e si ce nu e frumos la o femeie.

Desigur, atunci cand vrem sa epatam, incepem cu discutii filosofice de genul "frumusetea vine din interior", de parca exista vreo urata careia i-a vazut cineva vreodata frumusetea interioara.

Asa ca, vrem-nu vrem, frumusetea este legata intr-un fel sau altul de infatisarea exterioara a unei femei. Iar aici lista e completa si nu lasa loc la interpretari: păr. ochi, buze, sâni, fese, coapse, picioare si orice altceva isi mai doreste de la noi Măria Sa Barbatul.

Cu barbatul e simplu, stim ce vrea, si tocmai de aia e coada in permanenta la chirurgii esteticieni. Dar nu despre barbati voiam eu sa va vorbesc aici.

Ce te face pe tine, ca femeie, sa te simti frumoasa?


Am intalnit odata o femeie foarte inteligenta - si deloc urata - care obisnuia sa spuna ca daca cineva ii spune ca e frumoasa, ea o ia ca pe o jignire.

Cum asa? Pai uite asa, spunea femeia cea inteligenta. Daca imi spune ca sunt frumoasa, inseamna ca ma apreciaza numai dupa calitatile mele fizice, la care eu nu am niciun aport, pentru ca asa m-a inzestrat natura.

Eu vreau sa fiu apreciata pentru calitatile la care am lucrat eu, si anume inteligenta, cariera, statutul social si toate celelalte pe care mi le-am dobandit exclusiv prin munca mea proprie si personala...

Mda, cam greu sa o contrazici. Desi cunosc multa lume care ar avea o parere contrara.

1 comentarii:

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Trimiteți un comentariu

Te crezi mai destept?