Versurile melodiei "Lună albă" de Elena Gheorghe

Elena Gheorghe a reusit sa innebuneasca (din nou) internetul cu melodia ei "Luna Alba", asa ca am apelat la o cunostinta, care este vorbitor nativ de aromana si l-am intrebat daca versurile care apar pe pagina de youtube a melodiei sunt scrise corect.



Deloc surprinzator, raspunsul a fost ca nu. L-am intrebat si daca versurile in romana, care apar undeva in comentariile de la aceeasi melodie au vreo legatura cu varianta originala machedoneasca. Raspunsul a fost din nou nu si, din cate mi-am dat seama, versurile romanesti sunt de la varianta aceleiasi melodii cantata de Marian Cozma.

Va invit sa ascultati si varianta aceasta si sa judecati si singuri:

5 comentarii:

D.C spunea...

Melodia este o varianta machedoneasca si a lui marian cozma, dar melodia asta, luna alba o canta si PINDU cu G.Revnic, multi artiști canta piesele altora, dar daca unul canta in romana si altul in aromana sau altceva nu inseamna ca melodia e a romanilor. Iar inainte de o publicatie inutila la adresa Elenei poti accesa detaliile postării de pe facebook si sa observi ca lyrics.ul este scris de altcineva, iar melodia ORIGINALA nu este nici macar a cui pretinzi tu mai sus, ai sa fi surprinsa daca citesti. :) Mai las-o naibii cu hatereala asta. Bucura-te de melodie si taci.

D.C spunea...

La fel si pe YouTube ;)

cumparatoarea profesionista spunea...

N-am inteles, unde e hatereala?

Aldus spunea...

Oglindă oglinjoară, oare sunt corect redate versurile? Și oglinda mi-a spus că nu. :)

Eu zic să-i spui prietenului tău că se înșală. E imposibil să fie și bărbat și să aibă și dreptate.

Makedonarmân spunea...

Interpretare manelizatâ!

Trimiteți un comentariu

Te crezi mai destept?