sâmbătă, 5 august 2017

10 lucruri pe care le vei regreta peste 15 ani

1. Ca ai ramas la acelasi job pe care il urasti
2. Ca ai ramas intr-o relatie distructiva
3. Ca ti-ai propus sa obtii mai putin decat ai merita
4. Ca nu ai petrecut destul timp cu cei dragi. Copiii cresc mai repede decat ne inchipuim, parintii imbatranesc mai repede decat ne-am dori.
5. Ca nu ne-am facut destui prieteni adevarati.
6. Ca nu am avut grija de sanatatea noastra.
7. Ca nu am gasit destul timp ca sa invatam lucruri noi
8. Ca ne-am facut prea multe griji. Grijile ne secatuiesc de energie azi, fara a contribui cu nimic la ziua de maine.
9. Ca nu am facut destul din ceea ce ne place.
10. Ca nu ne-am permis sa fim fericiti cu ceea ce avem.



Gandurile de mai sus ii apartin lui Oleg Vishnepolsky, Global CTO la DailyMail Online si Metro.Co.Uk. Tu ce ai adauga?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te crezi mai destept?