Eşti în direct cu banii tăi

In urma unei multitudini de studii pe care le-am tot efectuat eu, asa , de cand ma dau mare pe net cu blogurile mele, am ajuns la concluzia ca una dintre cele mai arzatoare dorinte ale unei persoane tinere si de sex feminin ar putea fi si aceea de a se afla in direct intr-un studio , in fata unei camere de luat vederi, si cat mai multa lume sa stea tinta cu ochii pe ea, daca s-ar putea chiar 24 de ore din tot atatea.

Da, stiu ca acum urmeaza ca multi dintre voi, cei care imi cititi si astazi aceasta noua postare a mea de pe blogul vostru preferat , sa ma intrebati de ce am fost eu nevoita sa fac o multitudine de studii pentru asa ceva, cand la o concluzie de genul acesta a ajuns cam toata lumea , si asta fara prea marea bataie de cap, ci doar privind putin cu ochiul liber in jurul fiecaruia dintre noi.

Da, dar la mine e altfel. :)

Adica da, dragii mei cititori si dragele mele cititoare, normal ca multe alte lucruri se vad ele asa cu ochiul liber, doar ca nu toate sunt pe atat de reale pe cat par ele la o prima vedere. Asa ca eu am ales sa fac aprofundate studii stiintifice :) in acest sens, si toate astea exact , numai si numai pentru a ajunge la aceeasi concluzie pe care o stiam cam fiecare dintre noi.

Si care este acea concluzie? Pai cum care , cea de care v-am zis in cele de mai sus si anume ca fetele tinere si frumoase adora sa fie in direct in fata unei camere de luat vederi prin care sa poata sa le urmareasca cat mai multa lume.

Numai ca ceea ce nu prea stie multa alta lume este ca eu mi-am facut cercetarile stiintifice apucandu-ma ca sa studiez un fenomen care e relativ nou, pe aici pe la noi prin tara.

Este vorba de videochat.

Stiu , multora dintre voi, ceva mai tineri si mai tinere asa, vi se pare ca v-ati nascut odata cu aceasta industrie, doar ca lucrurile nu stau deloc in acest fel.

Videochatul a luat avant – si asta nu doar pe aici pe la noi prin tara , ci cam peste tot in lumea asta mare – doar in ultimii cativa ani, adica de cand avansul tehnologic le-a permis tuturor celor interesati sa poata sa transmita imagini de o calitate extrem de buna pe internet, care sa poata sa fie receptionate de toti cei carora le face placere asa ceva.

Si carui barbat nu ii place sa poata sa fie in direct cu o frumusete feminina ora intregi? Si cum toate astea se realizeaza exclusiv pe banii lui, evident ca foarte multe domnisoare s-au simtit atrase de acest domeniu, care le ofera faima, bani si posibilitatea de a fi in direct in fata unei camere de luat vederi, asa cum spuneam mai sus.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te crezi mai destept?