Construim în Bucureşti

Astazi m-am gandit eu asa ca nu ar strica sa vorbim putin despre job.

Da, stiu ca ceea ce facem la serviciu nu este chiar un subiect pe care ti-ai dori sa il gasesti abordat pe blogul tau preferat, mai ales cand acesta este specializat pe nise pentru femei si te-a obisnuit pana acum sa iti ofere numai subiecte care sa te destinda dupa o zi istovitoare la birou.

Numai ca, daca vei avea curiozitatea sa citesti aceasta noua postare a mea pana la capat, vei avea mari sanse sa ajungi sa fii si tu in asentimentul meu in ceea ce priveste punerea la dispozitia unui cititor de blog a unor informatii cat se poate de utile.

Despre ce este vorba: aceasta idee mi-a venit dupa ce am stat de vorba mai deunazi cu o prietena care era innebunita sa gaseasca o firma de constructii din multitudinea de firme din Bucuresti, care sa se plieze exact pe ceea ce cauta ea.

Adica, atunci cand nu cunosti pe nimeni care sa iti recomande pe cineva in acest domeniu al constructiilor – si evident ca nu numai in acest domeniu – tot ce ai de facut este sa te apuci sa cauti in diverse baze de date de pe net si de la Registrul Comertului o firma care sa fie exact asa cum vrei tu: sa nu fie un SRL fantoma cu capitalul social minim si cu niciun salariat in acte, sa nu aiba pierdere financiara declarata in fiecare an, sa nu fi fost infiintata ieri, si alte asemnea criterii care iti pot spune din start ca ai de-a face cu cineva care este serios si profesionist.

Iar daca si tie ti s-a intamplat cumva sa te afli vreodata in aceeasi situatie de a face asemenea cautari, cred ca stii exact cum stau lucrurile.

De aceea, m-am gandit sa impartasesc cu voi aici sfatul pe care i l-am dat prietenei mele:

Cel mai bine este sa faci rost de ultima versiune a CD-ului „Lista firme si companii romanesti”, lansat de compania „Kendall Enterprise Group” , care se constituie intr-una dintre cele mai complete baze de date cu agenţi economici existente la ora actuala.


Aceasta ultima versiunea cuprinde informaţii complexe despre aproximativ 700.000 de agenţi economici din toata tara, iar unul dintre multiplele avantaje pe care i-l ofera utilizatorului este că acesta poate realiza cautari în funcţie de preferinţele sale, şi nu după criterii prestabilite (care uneori nu au legătură cu performanţele economice), aşa cum se întâmplă în cazul ierarhiilor realizate de alte instituţii.

Astfel, daca si tu esti interesat de exemplu doar de firme de constructii, ca si prietena mea de care ti-am povestit, iti va fi incredibil de usor sa o gasesti pe cea mai buna cu acest CD.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te crezi mai destept?