Noni, fruct pentru cei mari

Dar care poate fi la fel de bine considerat si un fruct pentru cei mai mici membri ai familiilor noastre.
Este cineva care sa nu fi auzit de el? Ma indoiesc. Pentru ca despre noni este de foarte mult timp disponibila o intreaga biblioteca aproape completa atat in mediul real cat si in mediul virtual, care ii slaveste pur si simplu toate calitatile cu care ne apara sanatatea.

Si da, am scris ca este disponibila o intreaga biblioteca aproape completa pentru ca zi de zi mai apare cate o stire din care aflam ceea ce stiam deja: ca avem la dispozitie oricand un aliat pentru buna sanatate a fiecaruia dintre noi in persoana lui noni fruct exotic.

Ai si ceva noutati? :)

Hm, da, sunt aproape sigura ca multi dintre voi, cei care mi-ati citit ceea ce am scris pana acum in aceasta postare urmeaza sa imi adresati mai devreme sau mai tarziu intrebarea pe care am postat-o mai sus. Si asta din simplul motiv ca noni fruct este atat de popular mai ales printre cei care adora sa manance si sa traisca sanatos, incat ar fi aproape imposibil sa vin eu aici si sa le transmit vreo informatie legata de acest subiect binecunoscut de toata lumea.

Asa ca prefer sa nu ma leg in continuare de descrierea acestuia ( pe care o stiu probabil pana si copiii de la clasele primare ) , de bolile care pot fi prevenite sau vindecate de acesta ( pentru simplul fapt ca mi-ar trebui sa scriu o lista intreaga , care oricum tot incompleta ar fi ) sau de locurile din care ar putea fi comandat acesta ( la urma urmei , cei care au citit cu mare atentie tot ceea ce am scris pana acum au remarcat deja ca am lasat un link pe care n-ar fi rau sa mai dea si un click, nu-i asa? :) ) .

Ceea ce as vrea eu insa sa va mai povestesc in continuare in aceasta postare a mea, pe care o vreau a fi - ca de altfel si toate celelalte ale mele de pana acum de pe blogul meu – extrem de folositoare pentru fiecare dintre voi, dragii mei cititori si dragele mele cititoare , este sa nu uitati un singur lucru extrem de important, si anume acela ca sanatatea oricaruia dintre noi se recastiga foarte greu atunci cand am fost doborati de o boala, oricare ar fi aceasta.

Desigur, si ceea ce v-am scris mai sus este foarte bine cunoscut de catre fiecare dintre voi, numai ca ne dam seama cu totii de acest lucru abia atunci cand ne imbolnavim cu adevarat. Si tot atunci ne mai aducem aminte si de faptul ca este mult mai usor sa ne pastram sanatatea intacta atunci cand o avem, decat sa ne-o aducem inapoi cand ne este furata de catre un virus sau un microb. De fapt tot din vina noastra, nu-i asa?

Evident ca asa e, si tocmai de aceea revin acolo de unde am plecat: nu uitati ca noni poate face minuni pentru o sanatate vesnica!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Te crezi mai destept?